გ ა ნ ც ხ ა დ ე ბ ა
სსიპ ცაიშის საჯარო
სკოლა
2019 სასწავლო წელს ფუნქციონერებას იწყებს ნორჩ მკითხველთა კლუბი
,, ჯადოსნური ანბანი“ პირველი კლასელი მოსწავლეებისათვის. კლუბი იმუშავებს კვირაში ერთხელ და დაეთმობა ერთი საგაკვეთილო საათი. მოსწავლეები ხალისით ჩაერთვებიან საკლუბო მუშაობაში . ისინი მოისმენენ ქართულ და მსოფლიო ლიტერატურას, რომელიც ხელს შეუწყობს თვალსაწიერის გაფართოებასა და მათი ლიტერატურული გემოვნების გაზრდას. კლუბში შედგენილია სპეციალური პროგრამა ბავშვების ასაკობრივი თავისებურებების გათვალისწინებით. მსურველებმა შეავსეთ შესაბამისი განაცხადის ფორმა.
,, ჯადოსნური ანბანი“ პირველი კლასელი მოსწავლეებისათვის. კლუბი იმუშავებს კვირაში ერთხელ და დაეთმობა ერთი საგაკვეთილო საათი. მოსწავლეები ხალისით ჩაერთვებიან საკლუბო მუშაობაში . ისინი მოისმენენ ქართულ და მსოფლიო ლიტერატურას, რომელიც ხელს შეუწყობს თვალსაწიერის გაფართოებასა და მათი ლიტერატურული გემოვნების გაზრდას. კლუბში შედგენილია სპეციალური პროგრამა ბავშვების ასაკობრივი თავისებურებების გათვალისწინებით. მსურველებმა შეავსეთ შესაბამისი განაცხადის ფორმა.
კლუბის კურატორი მასწავლებელი: მედეა ალმასია
სსიპ ცაისის საჯარო სკოლის
პირველ კლასში არსებულ ნორჩ მკითხველთა კლუბ ,,ჯადოსნური ანბანი“
გაწევრიანების მსურველთა განაცხადის ფორმა
სახელი, გვარი .........................................................................................................................
სკოლა/კლასი ........................................................................................................................
ჩემი ინტერესები ....................................................................................................................
რატომ არის ჩემთვის მნიშვნელოვანი სასკოლო ნორჩ მკითხველთა კლუბში მუშაობა, რას მოველი ამ
საქმიანობისაგან ?
...............................................................................................................................................
სურვილი მაქვს გავხდე კლუბის წევრი . გთხოვთ, ჩამრიცხოთ ნორჩ მკითხველთა კლუბ
,,ჯადოსნურ ანბანიში“.
თარიღი :
.................................................................................................................................
ნორჩ მკითხველთა კლუბი ,,ჯადოსნური
ანბანი“
სლოგანი --,,, სწავლა
სინათლეა უსწავლელობა კი სიბნელე“
ფიპიუჰასრესწაად
მუხლი 1. დებულებით რეგულირებული ურთიერთობები
წინამდებარე დებულება განსაზღვრავს მკითხველთა კლუბ ,ჯადოსნური ანბანის“ ძირითად პრინციპებს,საქმიანობის მიმართულებებს, კლუბის ხელმძღვანელის, წევრის უფლება-მოვალეობებს.
მუხლი2. მკითხველთა კლუბის მიზნები და ამოცანები
1.
მოსწავლეებში
წიგნიერების დონის ამაღლება.
2. კითხვისა და კრიტიკული აზროვნების, განსჯისა და წვდომის
უნარ-ჩვევის გამომუშავება.
3.
ანბანის ასოების შესწავლა
4.
მოსწავლეთა აქტიურ
მკითხველად ჩამოყალიბება
5. ზეპირმეტყველების ,აზრის გამოხატვის
უნარ-ჩვევების, მოსმენის კულტურის,სოციალური კომუნიკაციის უნარების განვითარება.
6. კრიტიკული და ანალიტიკური აზროვნების უნარების
განვითარებ საკუთარი დამოკიდებულების ჩამოყალიბება ამა თუ იმ
ნაწარმოების მიმართ.
7. მხატვრული
კითხვის,ხელოვნების (ინტონაცია,ტემბრი)გათავისება
შემოქმედებითობის უნარის განვითარება და წარმოჩენა
8. ინდივიდუალური
შემოქმედებითი უნარის გამოვლენა- განვითარება.
მუხლი 3. მკითხველთა კლუბის ფუნქციები:
1. მოსწავლეთა მიერ ნაირგვარი წერილობითი ტექსტის წაკითხვა. მათში მოცემული ინფორმაციის გაგება, გააზრება და გამოყენება.
2.სხვადასხვა აქტივობის დაგეგმვა განხორცელება, შეხვედრების, წაკითხული ლიტერატურის განხილვების ორგანიზება.
მუხლი 4. ნორჩ მკითხველთა კლუბის წევრობა
1.მკითხველთა კლუბის წევრი შეიძლება გახდეს მოსწავლე,(მათ შორის სხვა საჯარო თუ კერძო სკოლის) რომელიც გამოთქვამს გაწევრიანების სურვილს.
2. წევრობა არის ნებაყოფლობითი და მკითხველთა კლუბის წევრი იმავდროულად
შეიძლება იყოს სხვა კლუბის წევრიც.
მკითხველთა კლუბის წევრს უფლება აქვს:
ა) მონაწილეობდეს მკითველთა კლუბის მიერ ორგანიზებულ ღონისძიებებში
ბ) ისარგებლოს მკითხველთა კლუბის ყველა რესურსით.
მკითხველთა
კლუბის ხელმძღვანელობა
მკითხველთა კლუბს ხელმძღვანელობს პედაგოგი, დაწყებითი საფეხურის კათედრის
ერთი წევრი, რომელიცგამოხატავს ინიციატივას, მზადყოფნას საკლუბო მუშაობის წარმართვისა. ის წარმოადგენს განაცხადსა და სამოქმედო გეგმას.
ხელმძღვანელი მიმართულებას აძლევს და წარმართავს საკლუბო მუშაობას.
ზრუნავს მკითხველთა კლუბის საქმიანობისა და ეფექტური მუშაობისათვის.
კლუბის სამუშაო პერიოდი
ა) კლუბის სამუშაო პერიოდი ემთხვევა სასწავლო სემესტრებს
ბ) კლუბი იკრიბება კვირაში ერთხელ პარასკევს
გ) კლუბი მუშაობას იწყებს საგაკვეთილო პროცესის დასრულების შემდეგ.
კლუბის კურატორი: ალმასია მედეა
კლუბმა დაიწყო მუშაობა. პირველ შეხვედრაზე მსურველებმა შეავსეს განაცხადის ფორმა.
მოსწავლეებს გავაცანი კლუბის შექმნის მიზანი და სამუშაო გეგმა.
კლუბის მუშაობის გეგმა,პროგრამა და სამუშაო გრაფიკი
კლუბის გეგმა
ნორჩ მკითხველთა კლუბ ,,ჯადოსნური ანბანის” სამუშაო გეგმა
მასწავლებელი: მედეა ალმასია
მასწავლებელი: მედეა ალმასია
კომპონენტები
|
ინსტრუქცია
|
|
1
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
ნორჩ მკითხველთა კლუბი ,,ჯადოსნური ანბანი“
|
2
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი
|
3
|
კლასი
|
პირველი
|
4
|
სასწავლო საათის ხანგრძლივობა
|
პირველი-მეორე სემესტრი
|
5
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
|
არჩევითი
|
6
|
მასწავლებელი
|
ალმასია მედეა
|
7
|
სასწავლო კურსის
ზოგადი აღწერა
|
კითხვის გაკვეთილები
|
8
|
სასწავლო კურსის მიზნები
|
წიგნიერების დონის ამაღლება.მოსწავლის აქტიურ მკითხველად
ჩამოყალიბება
|
9
|
სასწავლო კურსის ამოცანები
|
კითხვის უნარის განვითარება წიგნიერების საფუძველია.ნაირგვარი წერილობითი ტექსტის წაკითხვის,მათში მოცემული ინფორმაციის გაგების, გააზრებისა და გამოყენების უნარ–ჩვევების გამომუშავება. მეტყველების, აზრის გამოხატვის უნარ–ჩვევების, მოსმენის კულტურის,სოციალური კომუნიკაციის უნარების განვითარება. ინფორმაციისა და საკუთარი აზრის წერილობით ჩამოყალიბებისა და გადმოცემის უნარ–ჩვევების განვითარება.
|
10
|
საგნის მნიშვნელობა
|
ეს მიმართულება ემსახურება მშობლიურ და მსოფლიო ლიტერატურასთან ზიარებას.
|
11
|
საგნის შესწავლის აუცილებელი საბაზისო კომპეტენციები
|
მეტყველების, კითხვისა და წერის საწყისი უნარ–ჩვევები.
|
12
|
სასწავლო დისციპლინის ფორმატი (სწავლების მეთოდი)
|
გაკვეთილი, ,პრეზენტაცია
|
13
|
სწავლების შედეგი
|
მოსწავლე შეძლებს მოისმინოს და გაიგოს ნაცნობ თემატიკაზე შექმნილი მცირე ზომის სხვადასხვა სახის ტექსტები და გამოხატოს თავისი დამოკიდებულება
მოსწავლე შეძლებს მოსმენილი/წაკითხული ტექსტის ან ტექსტების ცალკეული ფრაგმენტის გარდაქმნას აზრობრივ ნახატად.
|
14
|
სასწავლო კურსის შეფასება
|
სიტყვიერი ,განმავითარებელი.
|
15
|
რესურსები
|
კლასგარეშე საკითხავი ლიტერატურა. ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი , პროექტორი, მარკერი, დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
პროგრამა
N
|
თვე და
რიცხვი
|
სამუშაო
პროგრამა ( თემის დასახელება )
|
მუშაობის ხან-გრძლივობა
|
რესურსები
|
პასუხისმგებელი პირი
|
1
|
2/X
|
მიზნის გაცნობა, კლუბის
სახელწოდების შერჩევა, დავალებების განაწილება.
|
35წთ
|
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
დაფა, თაბახის ფურცლები
|
მ.ალმასია
|
2
|
9/X
|
ვაჟა-ფშაველა
,,ჩხიკვთა ქორწილი“
|
35წთ
|
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორი, მარკერი,
დაფა, თაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
3
|
16/X
|
კინოჩვენება
,,სამი კაკალი კონკიასათვის“
|
35წთ
|
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორი, მარკერი,
დაფა, თაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
4
|
23/X
|
ღარიბი გლეხი
( ხალხური ზრაპარი)
|
35წთ
|
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორი, მარკერი,
დაფა, თაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
5
|
30/X
|
ედიშერ ყიფიანი
,,ბაიას
ზღაპარი“
|
35წთ
|
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორი, მარკერი,
დაფა, თაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
6
|
6/XI
|
შარლ-პეროს მიხედვით-,,კონკია“
|
35წთ
|
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორი, მარკერი,
დაფა, თაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
7
|
13/XI
|
ქართული ხალხური
ზღაპარი ,,ხუტკუნჭულა“
|
35წთ
|
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორი, მარკერი,
დაფა, თაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
8
|
20/XI
|
სულხან-საბა ორბელი-ანის
,,მეფე და მჭედელი“
|
35წთ
|
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
დაფა, თაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
9
|
27/XI
|
ძმები გრიმების მიხედვით
,,ბრემენელი მუსიკოსები“
|
35წთ
|
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
დაფა, თაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
10
|
4/XII
|
რევაზ ინანიშვილის-,,რატომ
ჭამს სახედარი ქაღალდს“
|
35წთ
|
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
დაფა, თაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
11
|
11/XII
|
შარლ-პეროს მიხედვით
,,წითელქუდა“
|
35წთ
|
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
დაფა, თაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
12
|
18/XII
|
იროდიონ ევდოშვილის
,,ია“
|
35წთ
|
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორი, მარკერი,
დაფა, თაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
13
|
25/XII
|
რევაზ ინანიშვილის-საკვირველი
ამბავი ტყეში
|
35წთ
|
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
დაფა, თაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
14
|
15/I
|
ჯონათან სვიფტის
მიხედვით ,,გულივერის მოგზაურობა“
|
35წთ
|
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
დაფა, თაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
15
|
22/I
|
მარგარეტ ვაის
ბრაუნი
,,მოუსვენარი ბაჭია“
|
35წთ
|
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
დაფა, თაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
16
|
29/I
|
ხალხური ზღაპარი
,,გვრიტი“
|
35წთ
|
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
დაფა, თაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
17
|
5/II
|
ასტრიდ ლინდგრენის
,,ბიჭუნა და სახურავის ბინადარი კარლსონი“
|
35წთ
|
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
დაფა, თაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
18
|
12/II
|
ქართული ხალხური
ზღაპარი ,,ხუთკუნჭულა“
|
,,35წთ
|
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
დაფა, თაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
19
|
19/II
|
,,ხუთი გოჭის
ამბავი“
ზღაპარი
|
35წთ
|
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორი, მარკერი,
დაფა, თაბახის ფურცლები
|
მ.ალმასია
|
20
|
26/II
|
ჯეინ-მარი
ლეპრენს დე ბომონისმიხედვით -
ურჩხული
და მზეთუნახავი.
|
35წთ
|
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
დაფა, თაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
21
|
4/III
|
ქართული
ხალხური ზღაპარი
,,მუჭანახევარა“
|
35წთ
|
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორი, მარკერი,
დაფა, თაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
22
|
18/III
|
ქართული
ხალხური ზღაპარი
,,რქყილი და ჭიანჭველა“
|
35წთ
|
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორი, მარკერი,
დაფა, თაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
23
|
25/III
|
ჰანს
ქრისტიან ანდერსენი
,,თოვლის დედოფალი“
|
35წთ
|
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორი, მარკერი,
დაფა, თაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
24
|
1/IV
|
რევაზ ინანიშვილის-საკვირველი
ამბავი ტყეში
|
35წთ
|
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორი, მარკერი,
დაფა, თაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
25
|
8/IV
|
ზაზა აბზიანიძე
,,წითელკუდა“
|
35წთ
|
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორი, მარკერი,
დაფა, თაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
26
|
15/IV
|
გურამ
პეტრიაშვილი
,,პატარა ქალაქის ზღაპრები“
|
35წთ
|
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორი, მარკერი,
დაფა, თაბახის ფურცლები
|
მ.ალმასია
|
27
|
22/IV
|
ქართული
ხალხური ზღაპრები
|
35წთ
|
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
დაფა, თაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
28
|
29/IV
|
იაკობ
გოგებასვილი
,,ვანი
და ქალაქი
|
35წთ
|
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორი, მარკერი,
დაფა, თაბახის ფურცლები
|
მ.ალმასია
|
29
|
6/V
|
იაკობ
გოგებაშვილის ,,მოთხრობები“
|
35წთ
|
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორი, მარკერი,
დაფა, თაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
30
|
13/V
|
ფრანჩეს ჰოდსონ ბარნეტის
მიხედვით
,,საიდუმლო ბაღი“
|
35წთ
|
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
მარკერი,დაფა,
თაბახის ფურცლები,
წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
განსახორციელებელი აქტივობების თანმიმდევრობა და შეხვედრების განრიგი
N
|
გაკვეთილის თემა
|
სტანდარტი ( ესგ_ით გათვალისწინებული ქართულ ენასა და ლიტერატურაში)
|
რიცხვი
|
საათის რაოდენობა
|
რესურსი
|
1
|
ვაჟა-ფშაველა
,,ჩხიკვთა ქორწილი“
|
ქართ.დაწყ
.(I)2;3;4;5;7;8;9;
10;
|
9/X
|
1
|
წიგნი,ფერადი ფან
ქრები , თაბახის ფურცლები.მარკერი ,დაფა
|
2
|
კინოჩვენება
,,სამი კაკალი კონკიასათვის“
|
ქართ.დაწყ
.(I)2;3;4;5;7;8;9;10;13;14;15
|
16/X
|
1
|
პროექტორი
მონიტორი
|
3
|
ღარიბი გლეხი
( ხალხური ზღაპარი)
|
ქართ.დაწყ
.(I)2;3;4;5;7
|
23/X
|
1
|
წიგნი,ფერადი ფანქრები ,თაბახის ფურცლები
|
4
|
ედიშერ ყიფიანი
,,ბაიას ზღაპარი“
|
ქართ.დაწყ
.(I)2;3;4;5;7;8
|
30/X
|
1
|
წიგნი,ფერადი ფანქრები, წებოვანი ფურცლები, თაბახის ფურცლები
|
5
|
კინოჩვენება
შარლ-პეროს
,,კონკია“
|
ქართ.დაწყ.
(I)2;3;4;5;7;8;9;10;13;14;15
|
6/XI
|
1
|
პროექტორი
მონიტორი
|
6
|
ქართული ხალხური ზღაპარი ,,ხუტკუნჭულა“
|
ქართ.დაწყ
.(I)2;3;4;5;7;8
|
13/XI
|
1
|
წიგნი,ფერადი ფან
ქრები ,თაბახის ფურცლები
|
7
|
სულხან-საბა ორბელიანის
,,მეფე და მჭედელი“
|
ქართ.დაწყ
.(I)2;3;4;
|
20/XI
|
1
|
წიგნი,
ფერადი ფანქრები ,ფურცლები
|
8
|
ძმები გრიმების მიხედვით ,,ბრემენელი მუსიკოსები“
|
ქართ.დაწყ
.(I)2;3;4;5;7;8;9;
10;
|
27/XI
|
1
|
წიგნი,ფერადი ფან
ქრები ,თაბახის ფურცლები
|
9
|
რევაზ ინანიშვილის-,,რატომ ჭამს სახედარი ქაღალდს“
|
ქართ.დაწყ.
(I)12;3;4;5;7;8;9;10
|
4/XII
|
1
|
წიგნი,ფერადი ფან
ქრები ,ფურცლები
|
10
|
შარლ-პეროს მიხედვით ,,წითელქუდა“
|
ქართ.დაწყ
.(I)2;3;4;5;7;8
|
11/XII
|
1
|
წიგნი,ფერადი ფან
ქრები ,ფურცლები
|
11
|
იროდიონ ევდოშვილის
,,ია“
|
ქართ.დაწყ.
(I)2;3;4;
|
18/XII
|
1
|
წიგნი,ფერადი ფან
ქრები ,ფურცლები
|
12
|
რევაზ ინანიშვილის-საკვირველი ამბავი ტყეში
|
ქართ.დაწყ
.(I)2;3;4;5;7;8;9;
10;
|
25/XII
|
1
|
წიგნი,დაფა ,მარკე
რი
|
13
|
ჯონათან სვიფტის მიხედვით ,,გულივერის მოგზაურობა“
|
ქართ.დაწყ.
(I)2;3;4;
|
15/I
|
1
|
წიგნი,ფერადი ფან
ქრები ,ფურცლები
|
14
|
მარგარეტ ვაის
ბრაუნი
,,მოუსვენარი ბაჭია“
|
ქართ.დაწყ
.(I)2;3;4;5;7;8;
|
22/I
|
1
|
წიგნი,დაფა ,მარკე
რი
|
15
|
ხალხური ზღაპარი
,,გვრიტი“
|
ქართ.დაწყ.
(I)2;3;4;
|
29/I
|
1
|
წიგნი,დაფა ,მარკე
რი
|
16
|
ასტრიდ ლინდგრენის ,,ბიჭუნა და სახურავის ბინადარი
კარლსონი“
|
ქართ.დაწყ.
(I)2;3;4;5;7;8;9;10;
|
5/II
|
1
|
წიგნი,დაფა მარკე
რი
|
17
|
ქართული ხალხური ზღაპარი ,,ხუთკუნჭულა“
|
ქართ.დაწყ.
(I)2;3;4;5;
|
12/II
|
1
|
წიგნი,ფერადი ფან
ქრები ,ფურცლები
|
18
|
,,ხუთი გოჭის
ამბავი“
ზღაპარი
|
ქართ.დაწყ.
(I)2;3;4;
|
19/II
|
1
|
წიგნი,დაფა მარკე
რი
|
19
|
ჯეინ-მარი
ლეპრენს დე ბომონისმიხედვით -
,,ურჩხული და მზეთუნახავი“
|
ქართ.დაწყ.
(I)2;3;4;5;7;8;9;10
|
26/II
|
1
|
წიგნი,ფერადი ფან
ქრები ,თაბახის ფურცლები
|
20
|
ქართული ხალხური ზღაპარი
,,მუჭანახევარა“
|
ქართ.დაწყ.
(I)2;3;4;5;7;8;9;10
|
4/III
|
1
|
წიგნი,დაფა მარკე
რი
|
21
|
ქართული ხალხური ზღაპარი
,,რქყილი და ჭიანჭველა“
|
ქართ.დაწყ.
(I)2;3;4;5;7;8;9
|
18/III
|
1
|
წიგნი,ფერადი ფანქრები ,ფურცლები
|
22
|
ჰანს ქრისტიან ანდერსენი
,,თოვლის დედოფალი“
|
ქართ.დაწყ.
(I)2;3;4
|
25/III
|
1
|
წიგნი,დაფა მარკე
რი
|
23
|
რევაზ ინანიშვილის-საკვირველი ამბავი ტყეში
|
ქართ.დაწყ.
(I)2;3;4;5;6
|
1/IV
|
1
|
წიგნი,დაფა მარკე
რი
|
24
|
ზაზა აბზიანიძე
,,წითელკუდა“
|
ქართ.დაწყ.
I)12;3;4;5;7;8;9;1
|
8/IV
|
1
|
წიგნი,ფერადი ფან
ქრები ,თაბახის ფურცლები
|
25
|
გურამ პეტრიაშვილი
,,პატარა ქალაქის ზღაპრები“
|
ქართ.დაწყ
.(I)2;3;4;5;7
|
15/IV
|
1
|
წიგნი,ფერადი ფანქრები ,ფურცლები
|
26
|
ქართული ხალხური ზღაპრები
|
ქართ.დაწყ.
I)12;3;4;5;7;8;9;10
|
22/IV
|
1
|
წიგნი,დაფა მარკე
რი
|
27
|
იაკობ გოგებაშვილი
,,ვანო და ქალაქი
|
ქართ.დაწყ
.(I)2;3;4;5;7
|
29/IV
|
1
|
წიგნი,ფერადი ფან
ქრები ,თაბახის ფურცლები
|
28
|
იაკობ გოგებაშვილის
,,მოთხრობები“
|
ქართ.დაწყ.
(I)12;3;4;5;7;8;9;10
|
6/V
|
1
|
წიგნი,ფერადი ფანქრები ,ფურცლები
|
29
|
ფრანჩეს ჰოდსონ ბარნეტის მიხედვით
,,საიდუმლო
ბაღი“
|
ქართ.დაწყ
.(I)2;3;4;5;7
|
13/V
|
1
|
წიგნი,დაფა მარკე
რი
|
კლუბის მუშობის ამსახველი ფოტომასალა
რეფლექსია
საგაკვეთილო პროცესში გაჩენილი მრავალმხრივი ინტერესების დაკმაყოფილების კლუბის შექმნა შესანიშანავი საშუალება იყო, რათა ბავშვები დაკავებულიყვნენ მათთვის საინტერესო სხვა აქტივობით, ყველა ზემოთ აღნიშნულის გათვალისწინებით გადავწყვიტე კურატორობა გამეწია ქართული ენისა და ლიტერატურის კლუბისათვის.
სასწავლო წლის დასაწყისშივე გავაკეთეთ განაცხადი კლუბში გაწევრიანების მსურველ მოსწავლეებისათვის, მოვახდინეთ სხვა საორგანიზაციო საკითხების მოწესრიგება და დავიწყეთ მუშაობა, მოსწავლეებთან ვმუშაობდი წინასწარ შედგენილი გეგმის მიხედვით, კვირაში ერთხელ ვმართავდით შეხვედრას. მე, როგორც კლუბის კურატორი ვეხმარებოდი მოსწავლეებს მათი ინიციატივებისა და იდეების რეალიზებაში, ერთად ვგეგმავდით მრავალფეროვან აქტივობებს და ერთად ვახორციელებდით. კლუბში შექმნილი იყო კეთილგანწყობილი და სამუშაო გარემო, მუშაობა ეფუძნებოდა ურთიერთთანამშრომლობასა და თანასწორუფლებიანობის პრინციპებს. საკლუბო მუშაობის დროს დაცული იყო უსაფრთხოების ზომები.
სამომავლოდ ვაპირებთ მსგავსი აქტივობის წარმათვის დროს გავითვალისწინოთ წელს მიღებული გამოცდილება, ასევე ვაპირებ წახალისების მექანიზმების გამოყენებას. საბოლოო ჯამში ჩვენი საქმიანობით კმაყოფილი ვართ.
No comments:
Post a Comment