Tuesday, November 26, 2019

საკლუბო მუშაობა ქართულ ენასა და ლიტერატურაში



                           საკლუბო მუშაობა


         

სსიპ  ცაიშის   საჯარო სკოლა
        2019 სასწავლო წელს ფუნქციონერებას იწყებს ნორჩ მკითხველთა კლუბი    
 ,, ჯადოსნური  ანბანი“  პირველი კლასელი მოსწავლეებისათვის. კლუბი იმუშავებს კვირაში ერთხელ და დაეთმობა ერთი საგაკვეთილო საათი. მოსწავლეები ხალისით ჩაერთვებიან  საკლუბო მუშაობაში .  ისინი მოისმენენ ქართულ და მსოფლიო ლიტერატურას,  რომელიც ხელს შეუწყობს თვალსაწიერის გაფართოებასა და მათი ლიტერატურული გემოვნების გაზრდა.  კლუბში შედგენილია სპეციალური პროგრამა ბავშვების  ასაკობრივი თავისებურებების გათვალისწინებით.   მსურველებმა  შეავსეთ შესაბამისი განაცხადის ფორმა.






კლუბის კურატორი მასწავლებელიმედეა  ალმასია






სსიპ ცაისის საჯარო სკოლის
პირველ კლასში არსებულ ნორჩ მკითხველთა კლუბ ,,ჯადოსნური  ანბანი
                                    გაწევრიანების მსურველთა განაცხადის ფორმა
სახელიგვარი .........................................................................................................................
სკოლა/კლასი ........................................................................................................................
ჩემი ინტერესები ....................................................................................................................
რატომ არის ჩემთვის მნიშვნელოვანი სასკოლო ნორჩ მკითხველთა კლუბში მუშაობარას მოველი ამ
საქმიანობისაგან ? ...............................................................................................................................................
სურვილი მაქვს გავხდე კლუბის წევრი . გთხოვთჩამრიცხოთ ნორჩ მკითხველთა კლუბ 
,,ჯადოსნურ  ანბანიში“.
თარიღი : .................................................................................................................................


                                  

                                     ნორჩ  მკითხველთა კლუბი  ,,ჯადოსნური  ანბანი“


სლოგანი  --,,, სწავლა  სინათლეა  უსწავლელობა კი სიბნელე“

  



ლოგო
                       

                            
ფიპიუჰასრესწაად










ნორჩ მკითხველთა კლუბ ,,ჯადოსნური ანბანის “ წესდება

მუხლი 1. დებულებით რეგულირებული ურთიერთობები
წინამდებარე დებულება განსაზღვრავს მკითხველთა კლუბ ,ჯადოსნური ანბანის“ ძირითად პრინციპებს,საქმიანობის მიმართულებებსკლუბის ხელმძღვანელისწევრის უფლება-მოვალეობებს.


მუხლი2. მკითხველთა კლუბის მიზნები და ამოცანები

1.  მოსწავლეებში წიგნიერების დონის ამაღლება.
2.   კითხვისა და კრიტიკული აზროვნების, განსჯისა და წვდომის უნარ-ჩვევის გამომუშავება.
3.   ანბანის ასოების შესწავლა
4.   ოსწავლეთა აქტიურ მკითხველად ჩამოყალიბება
5. ზეპირმეტყველების ,აზრის გამოხატვის უნარ-ჩვევების, მოსმენის კულტურის,სოციალური     კომუნიკაციის უნარების განვითარება.
6.   კრიტიკული და ანალიტიკური აზროვნების უნარების განვითარებ  საკუთარი  დამოკიდებულების ჩამოყალიბება ამა თუ იმ ნაწარმოების  მიმართ.
7.   მხატვრული კითხვის,ხელოვნების (ინტონაცია,ტემბრი)გათავისება  შემოქმედებითობის უნარის განვითარება და წარმოჩენა
8.  ინდივიდუალური შემოქმედებითი უნარის გამოვლენა- განვითარება.



 მუხლი 3. მკითხველთა კლუბის ფუნქციები:

1. მოსწავლეთა მიერ ნაირგვარი წერილობითი ტექსტის წაკითხვამათში მოცემული ინფორმაციის გაგება,  გააზრება და გამოყენება.
2.სხვადასხვა აქტივობის დაგგმვა განხორცელებაშეხვედრებისწაკითხული ლიტერატურის განხილვების                     ორგანიზება.

მუხლი 4. ნორჩ  მკითხველთა კლუბის წევრობა

1.მკითხველთა კლუბის წევრი შეიძლება გახდეს მოსწავლე,(მათ შორის სხვა საჯარო თუ კერძო სკოლისრომელიც გამოთქვამს გაწევრიანების სურვილს.
2. წევრობა არის ნებაყოფლობითი და მკითხველთა კლუბის წევრი იმავდროულად 
შეიძლება იყოს სხვა კლუბის წევრიც.
მკითხველთა კლუბის წევრს უფლება აქვს:
მონაწილეობდეს მკითველთა კლუბის მიერ ორგანიზებულ ღონისძიებებში
ისარგებლოს მკითხველთა კლუბის ყველა რესურსით.


მკითხველთა კლუბის ხელმძღვანელობა

    მკითხველთა კლუბს ხელმძღვანელობს პედაგოგიდაწყებითი საფეხურის კათედრის                ერთი წევრირომელიცგამოხატავს ინიციატივასმზადყოფნას საკლუბო მუშაობის წარმართვისა. ის წარმოადგენს განაცხადსა და სამოქმედო გეგმას.
ხელმძღვანელი მიმართულებას აძლევს და წარმართავს საკლუბო მუშაობას.
ზრუნავს მკითხველთა კლუბის საქმიანობისა და ეფექტური მუშაობისათვის.

კლუბის სამუშაო პერიოდი

კლუბის სამუშაო პერიოდი ემთხვევა სასწავლო სემესტებს
კლუბი იკრიბება კვირაში ერთხელ პარასკევს
კლუბი მუშაობას იწყებს საგაკვეთილო პროცესის დასრულების შემდეგ.



კლუბის
 კურატორიალმასია  მედეა
კლუბმა დაიწყო მუშაობაპირველ შეხვედრაზე მსურველებმა შეავსეს განაცხადის ფორმა.




მოსწავლეებს გავაცანი კლუბის შექმნის მიზანი და სამუშაო გეგმა.

კლუბის მუშაობის გეგმა,პროგრამა და სამუშაო გრაფიკი
კლუბის გეგმა
ნორჩ მკითხველთა კლუბ ,,ჯადოსნური  ანბანის” სამუშაო გეგმა
მასწავლებელი:  მედეა  ალმასია
კომპონენტები
ინსტრუქცია
1
სასწავლო საგნის სახელწოდება
ნორჩ მკითხველთა კლუბი ,,ჯადოსნური  ანბანი
2
სწავლების საფეხური
დაწყებითი
3
კლასი
პირველი
4
სასწავლო საათის ხანგრძლივობა
პირველი-მეორე   სემესტრი
5
სასწავლო საგნის სტატუსი
არჩევითი
6
მასწავლებელი
ალმასია  მედეა
7
სასწავლო კურსის 
ზოგადი აღწერა
კითხვის გაკვეთილები
8
სასწავლო კურსის მიზნები
წიგნიერების დონის ამაღლება.მოსწავლის აქტიურ მკითხველად ჩამოყალიბება
9
სასწავლო კურსის ამოცანები
კითხვის უნარის განვითარება წიგნიერების საფუძველია.ნაირგვარი წერილობითი ტექსტის წაკითხვის,მათში მოცემული ინფორმაციის გაგებისგააზრებისა და გამოყენების უნარჩვევების გამომუშავებამეტყველებისაზრის გამოხატვის უნარჩვევებისმოსმენის კულტურის,სოციალური კომუნიკაციის უნარების განვითარებაინფორმაციისა და საკუთარი აზრის წერილობით ჩამოყალიბებისა და გადმოცემის უნარჩვევების განვითარება.
10
საგნის მნიშვნელობა
ეს მიმართულება ემსახურება მშობლიურ და მსოფლიო ლიტერატურასთან ზიარებას.
11
საგნის შესწავლის აუცილებელი საბაზისო კომპეტენციები
მეტყველებისკითხვისა და წერის საწყისი უნარჩვევები.
12
სასწავლო დისციპლინის ფორმატი (სწავლების მეთოდი)
გაკვეთილი, ,პრეზენტაცია
13
სწავლების შედეგი
მოსწავლე შეძლებს მოისმინოს და გაიგოს ნაცნობ თემატიკაზე შექმნილი მცირე ზომის სხვადასხვა სახის ტექსტები და გამოხატოს თავისი დამოკიდებულება
მოსწავლე შეძლებს  მოსმენილი/წაკითხული ტექსტის ან ტექსტების ცალკეული ფრაგმენტის გარდაქმნას აზრობრივ ნახატად.
14
სასწავლო კურსის შეფასება
სიტყვიერი ,განმავითარებელი.
15
რესურსები
კლასგარეშე საკითხავი ლიტერატურაფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლებიკომპიუტერი , პროექტორიმარკერიდაფათაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.

                                             პროგრამა  



N

თვე და რიცხვი
სამუშაო პროგრამა ( თემის  დასახელება )
მუშაობის  ხან-გრძლივობა
რესურსები
პასუხისმგებელი  პირი
1
2/X
მიზნის გაცნობა, კლუბის სახელწოდების შერჩევა, დავალებების განაწილება.
35წთ
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
 დაფათაბახის ფურცლები

მ.ალმასია
2
9/X
ვაჟა-ფშაველა
,,ჩხიკვთა ქორწილი
35წთ
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორიმარკერი,
 დაფათაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
მ.ალმასია
3
16/X
      კინოჩვენება
    ,,სამი კაკალი      კონკიასათვის
35წთ
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორიმარკერი,
 დაფათაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
მ.ალმასია
4
23/X
ღარიბი  გლეხი
( ხალხური  ზრაპარი)
35წთ
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორიმარკერი,
 დაფათაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
მ.ალმასია
5
30/X
ედიშერ  ყიფიანი
,,ბაიას ზღაპარი“
35წთ
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორიმარკერი,
 დაფათაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
მ.ალმასია
6
6/XI
შარლ-პეროს მიხედვით-,,კონკია
35წთ
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორიმარკერი,
 დაფათაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
მ.ალმასია
7
13/XI
ქართული ხალხური ზღაპარი ,,ხუტკუნჭულა
35წთ
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორიმარკერი,
 დაფათაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
მ.ალმასია
8
20/XI
სულხან-საბა ორბელი-ანის
  ,,მეფე  და მჭედელი“
35წთ
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
 დაფათაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
მ.ალმასია
9
27/XI
ძმები გრიმების მიხედვით ,,ბრემენელი მუსიკოსები
35წთ
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
 დაფათაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
მ.ალმასია
10
4/XII
რევაზ ინანიშვილის-,,რატომ ჭამს სახედარი ქაღალდს
35წთ
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
 დაფათაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
მ.ალმასია
11
11/XII
შარლ-პეროს მიხედვით ,,წითელქუდა 
35წთ
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
 დაფათაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
მ.ალმასია
12
18/XII
იროდიონ  ევდოშვილის
,,ია“
35წთ
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორიმარკერი,
 დაფათაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
მ.ალმასია
13
25/XII
რევაზ ინანიშვილის-საკვირველი ამბავი ტყეში
35წთ
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
 დაფათაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
მ.ალმასია
14
15/I
ჯონათან სვიფტის მიხედვით ,,გულივერის მოგზაურობა
35წთ
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
 დაფათაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
მ.ალმასია
15
22/I
მარგარეტ  ვაის  ბრაუნი
,,მოუსვენარი  ბაჭია“
35წთ
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
 დაფათაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
მ.ალმასია
16
29/I
ხალხური  ზღაპარი
,,გვრიტი“
35წთ
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
 დაფათაბახის ფურცლები
წებოვანი ურცლები.
მ.ალმასია
17
5/II
ასტრიდ ლინდგრენის ,,ბიჭუნა და სახურავის ბინადარი კარლსონი
35წთ
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
 დაფათაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
მ.ალმასია
18
12/II
ქართული ხალხური ზღაპარი ,,ხუთკუნჭულა
,,35წთ
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
 დაფათაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
მ.ალმასია
19
19/II
,,ხუთი  გოჭის  ამბავი“
ზღაპარი
35წთ
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორიმარკერი,
 დაფათაბახის ფურცლები

მ.ალმასია
20
26/II
ჯეინ-მარი ლეპრენს დე ბომონისმიხედვით -
ურჩხული და მზეთუნახავი.

35წთ
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
 დაფათაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
მ.ალმასია
21
4/III
ქართული ხალხური  ზღაპარი
,,მუჭანახევარა“
35წთ
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორიმარკერი,
 დაფათაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
მ.ალმასია
22
18/III
ქართული ხალხური  ზღაპარი
,,რქყილი  და ჭიანჭველა“
35წთ
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორიმარკერი,
 დაფათაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
მ.ალმასია
23
25/III
ჰანს ქრისტიან ანდერსენი
,,თოვლის  დედოფალი“
35წთ
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორიმარკერი,
 დაფათაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
მ.ალმასია
24
1/IV
რევაზ ინანიშვილის-საკვირველი ამბავი ტყეში
35წთ
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორიმარკერი,
 დაფათაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
მ.ალმასია
25
8/IV
ზაზა აბზიანიძე
,,წითელკუდა
35წთ
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორიმარკერი,
 დაფათაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
მ.ალმასია
26
15/IV
გურამ პეტრიაშვილი
,,პატარა  ქალაქის ზღაპრები“
35წთ
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორიმარკერი,
 დაფათაბახის ფურცლები

მ.ალმასია
27
22/IV
ქართული ხალხური ზღაპრები
35წთ
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
 დაფათაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
მ.ალმასია
28
29/IV
იაკობ გოგებასვილი 
,,ვანი და ქალაქი
35წთ
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორიმარკერი,
 დაფათაბახის ფურცლები

მ.ალმასია
29
6/V
იაკობ გოგებაშვილის ,,მოთხრობები“
35წთ
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
პროექტორიმარკერი,
 დაფათაბახის ფურცლები
წებოვანი ფურცლები.
მ.ალმასია
30
13/V
ფრანჩეს ჰოდსონ ბარნეტის მიხედვით
,,საიდუმლო ბაღი
35წთ
წიგნი,ფურცელი,კალამი,
მარკერი,დაფა
თაბახის ფურცლები,
წებოვანი ფურცლები.
მ.ალმასია

განსახორციელებელი აქტივობების თანმიმდევრობა და  შეხვედრების განრიგი

                 
N
გაკვეთილის თემა
სტანდარტი ესგ_ით გათვალისწინებული ქართულ ენასა და ლიტერატურაში)
იცხვი
საათის რაოდენობა
რესურსი
1
ვაჟა-ფშაველა
,,ჩხიკვთა ქორწილი
ქართ.დაწყ
.(I)2;3;4;5;7;8;9;
10;
9/X
1
წიგნი,ფერადი ფან
ქრები , თაბახის ფურცლები.მარკერი ,დაფა
2
      კინოჩვენება
    ,,სამი კაკალი      კონკიასათვის
ქართ.დაწყ
.(I)2;3;4;5;7;8;9;10;13;14;15
16/X
1
პროექტორი
მონიტორი
3
ღარიბი  გლეხი
( ხალხური  ზღაპარი)
ქართ.დაწყ
.(I)2;3;4;5;7
23/X
1
წიგნი,ფერადი ფანქრები ,თაბახის ფურცლები
4
ედიშერ  ყიფიანი
,,ბაიას ზღაპარი“
ქართ.დაწყ
.(I)2;3;4;5;7;8
30/X
1
წიგნი,ფერადი ფანქრებიწებოვანი ფურცლებითაბახის ფურცლები
5
კინოჩვენება
შარლ-პეროს ,,კონკია
ქართ.დაწყ.
(I)2;3;4;5;7;8;9;10;13;14;15
6/XI
1
პროექტორი
მონიტორი
6
ქართული ხალხური ზღაპარი ,,ხუტკუნჭულა
ქართ.დაწყ
.(I)2;3;4;5;7;8
13/XI
1
წიგნი,ფერადი ფან
ქრები ,თაბახის ფურცლები
7
სულხან-საბა ორბელიანის
  ,,მეფე  და მჭედელი“
ქართ.დაწყ
.(I)2;3;4;
20/XI
1
წიგნი,
ფერადი ფანქრები ,ფურცლები
8
ძმები გრიმების მიხედვით ,,ბრემენელი მუსიკოსები
ქართ.დაწყ
.(I)2;3;4;5;7;8;9;
10;
27/XI
1
წიგნი,ფერადი ფან
ქრები ,თაბახის ფურცლები
9
რევაზ ინანიშვილის-,,რატომ ჭამს სახედარი ქაღალდს
ქართ.დაწყ.
(I)12;3;4;5;7;8;9;10
4/XII
1
წიგნი,ფერადი ფან
ქრები ,ფურცლები
10
შარლ-პეროს მიხედვით ,,წითელქუდა 
ქართ.დაწყ
.(I)2;3;4;5;7;8
11/XII
1
წიგნი,ფერადი ფან
ქრები ,ფურცლები
11
იროდიონ  ევდოშვილის
,,ია“
ქართ.დაწყ.
(I)2;3;4;
18/XII
1
წიგნი,ფერადი ფან
ქრები ,ფურცლები
12
რევაზ ინანიშვილის-საკვირველი ამბავი ტყეში
ქართ.დაწყ
.(I)2;3;4;5;7;8;9;
10;
25/XII
1
წიგნი,დაფა ,მარკე
რი
13
ჯონათან სვიფტის მიხედვით ,,გულივერის მოგზაურობა
ქართ.დაწყ.
(I)2;3;4;
15/I
1
წიგნი,ფერადი ფან
ქრები ,ფურცლები
14
მარგარეტ  ვაის  ბრაუნი
,,მოუსვენარი  ბაჭია“
ქართ.დაწყ
.(I)2;3;4;5;7;8;
22/I
1
წიგნი,დაფა ,მარკე
რი
15
ხალხური  ზღაპარი
,,გვრიტი“
ქართ.დაწყ.
(I)2;3;4;

29/I
1
წიგნი,დაფა ,მარკე
რი
16
ასტრიდ ლინდგრენის ,,ბიჭუნა და სახურავის ბინადარი კარლსონი
ქართ.დაწყ.
(I)2;3;4;5;7;8;9;10;
5/II
1
წიგნი,დაფა მარკე
რი
17
ქართული ხალხური ზღაპარი ,,ხუთკუნჭულა
ქართ.დაწყ.
(I)2;3;4;5;
12/II
1
წიგნი,ფერადი ფან
ქრები ,ფურცლები
18
,,ხუთი  გოჭის  ამბავი“
ზღაპარი
ქართ.დაწყ.
(I)2;3;4;


19/II
1
წიგნი,დაფა მარკე
რი
19
ჯეინ-მარი
ლეპრენს დე ბომონისმიხედვით -
,,ურჩხული და მზეთუნახავი“

ქართ.დაწყ.
(I)2;3;4;5;7;8;9;10
26/II
1
წიგნი,ფერადი ფან
ქრები ,თაბახის ფურცლები
20
ქართული ხალხური  ზღაპარი
,,მუჭანახევარა“
ქართ.დაწყ.
(I)2;3;4;5;7;8;9;10
4/III
1
წიგნი,დაფა მარკე
რი
21
ქართული ხალხური  ზღაპარი
,,რქყილი  და ჭიანჭველა“
ქართ.დაწყ.
(I)2;3;4;5;7;8;9
18/III
1
წიგნი,ფერადი ფანქრები ,ფურცლები
22
ჰანს ქრისტიან ანდერსენი
,,თოვლის  დედოფალი“
ქართ.დაწყ.
(I)2;3;4
25/III
1
წიგნი,დაფა მარკე
რი
23
რევაზ ინანიშვილის-საკვირველი ამბავი ტყეში
ქართ.დაწყ.
(I)2;3;4;5;6
1/IV
1
წიგნი,დაფა მარკე
რი
24
ზაზა აბზიანიძე
,,წითელკუდა
ქართ.დაწყ.
I)12;3;4;5;7;8;9;1
8/IV
1
წიგნი,ფერადი ფან
ქრები ,თაბახის ფურცლები
25
გურამ პეტრიაშვილი
,,პატარა  ქალაქის ზღაპრები“
ქართ.დაწყ
.(I)2;3;4;5;7
15/IV
1
წიგნი,ფერადი ფანქრები ,ფურცლები
26
ქართული ხალხური ზღაპრები
ქართ.დაწყ.
I)12;3;4;5;7;8;9;10
22/IV
1
წიგნი,დაფა მარკე
რი
27
იაკობ გოგებაშვილი 
,,ვანო და ქალაქი
ქართ.დაწყ
.(I)2;3;4;5;7
29/IV
1
წიგნი,ფერადი ფან
ქრები ,თაბახის ფურცლები
28
იაკობ გოგებაშვილის ,,მოთხრობები“
ქართ.დაწყ.
(I)12;3;4;5;7;8;9;10
6/V
1
წიგნი,ფერადი ფანქრები ,ფურცლები
29
ფრანჩეს ჰოდსონ ბარნეტის მიხედვით
,,საიდუმლო ბაღი
ქართ.დაწყ
.(I)2;3;4;5;7
13/V
1
წიგნი,დაფა მარკე
რი

               



      კლუბის მუშობის ამსახველი ფოტომასალა



   









                  
          

         


                               რეფლექსია

  
            საგაკვეთილო პროცესში გაჩენილი მრავალმხრივი ინტერესების დაკმაყოფილების კლუბის შექმნა შესანიშანავი საშუალება იყო, რათა ბავშვები დაკავებულიყვნენ მათთვის საინტერესო სხვა აქტივობით, ყველა ზემოთ აღნიშნულის გათვალისწინებით გადავწყვიტე კურატორობა გამეწია ქართული ენისა და ლიტერატურის კლუბისათვის. 
    სასწავლო წლის დასაწყისშივე გავაკეთეთ განაცხადი კლუბში გაწევრიანების მსურველ მოსწავლეებისათვის, მოვახდინეთ სხვა საორგანიზაციო საკითხების მოწესრიგება და დავიწყეთ მუშაობა, მოსწავლეებთან ვმუშაობდი წინასწარ შედგენილი გეგმის მიხედვით, კვირაში ერთხელ ვმართავდით შეხვედრას.  მე, როგორც კლუბის კურატორი ვეხმარებოდი მოსწავლეებს მათი ინიციატივებისა და იდეების რეალიზებაში, ერთად ვგეგმავდით მრავალფეროვან აქტივობებს და ერთად ვახორციელებდით. კლუბში შექმნილი იყო კეთილგანწყობილი და სამუშაო გარემო, მუშაობა ეფუძნებოდა ურთიერთთანამშრომლობასა და თანასწორუფლებიანობის პრინციპებს. საკლუბო მუშაობის დროს დაცული იყო უსაფრთხოების ზომები.
        სამომავლოდ ვაპირებთ მსგავსი აქტივობის წარმათვის დროს გავითვალისწინოთ წელს მიღებული გამოცდილება, ასევე ვაპირებ წახალისების მექანიზმების გამოყენებას. საბოლოო ჯამში ჩვენი საქმიანობით კმაყოფილი ვართ


No comments:

Post a Comment