საკლუბო
მუშაობა
გ ა ნ ც ხ ა დ ე ბ ა
სსიპ ცაიშის საჯარო
სკოლა
2019 - 2020 სასწავლო წელს ფუნქციონერებას იწყებს ბუნებისმოყვარულთა კლუბი
,,ციცინათელა“ პირველი კლასელი
მოსწავლეებისათვის. კლუბი იმუშავებს კვირაში ერთხელ და დაეთმობა ერთი საგაკვეთილო საათი. მოსწავლეები ხალისით ჩაერთვებიან საკლუბო მუშაობაში . კლუბში
შედგენილია სპეციალური პროგრამა ბავშვების
ასაკობრივი თავისებურებების გათვალისწინებით. მსურველებმა
შეავსეთ შესაბამისი განაცხადის ფორმა.
გელოდებით ბევრი სიახლით.ვიმედოვნებ, ერთად საინტერესო წელს გავატარებთ.
კლუბის კურატორი მასწავლებელი:
მედეა ალმასია
კლუბის კურატორი მასწავლებელი: მედეა ალმასია
სსიპ ცაისის საჯარო სკოლის
პირველ კლასში არსებულ ბუნებისმოყვარულთა კლუბ ,,ციცინათელაში“
გაწევრიანების მსურველთა განაცხადის ფორმა
სახელი, გვარი .........................................................................................................................
სკოლა/კლასი ........................................................................................................................
ჩემი ინტერესები ....................................................................................................................
რატომ არის ჩემთვის მნიშვნელოვანი სასკოლო ბუნებისმეტყველთა კლუბში მუშაობა, რას მოველი ამ საქმიანობისაგან ?
...............................................................................................................................................
სურვილი მაქვს გავხდე კლუბის წევრი . გთხოვთ, ჩამრიცხოთ ნორჩ მკითხველთა კლუბ
,,ციცინათელაში“.
თარიღი :
.................................................................................................................................
კლუბი ,,ციცინათელა“
სლოგანი -- ,,ბუნება მბრძანებელია”
ლოგო
კლუბ ,,ციცინათელას“ წესდება
უხლი 1.
მბუნებისმოყვარულთა კლუბი ,, ციცინათელა“ შეიქმნა სსიპ ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის სოფელ ცაიშის საჯარო სკოლის
პირველი კლასის მოსწავლეთა ბაზაზე. იგი თავის საქმიანობას წარმართავს ეროვნული სასწავლო გეგმის მიზნების შესაბამისად .
მუხლი 2. კლუბ ,,ციცინათელას”მიზნები და მოსალოდნელი შედეგები:
·
საბუნებისმეტყველო
საგნების პოპულარიზაცია და მათდამი ინტერესის გაზრდა
·
ცხოვრების ჯანსაღი წესის დამკვიდრება;.
·
მოსწავლეთა
ცოდნის და გამოცდილების შეძენა.
·
ჯგუფში მუშაობის,
გადაწყვეტილების მიღებისა და პრეზენტაციის წარმართვის გამოცდილების შეძენა.
·
სამოქალაქო
ცნობიერების ამაღლება და პასუხისმგენლობის გაზრდა
·
გარემოს
დაცვითი აქტივობების განხორციელება, ეკოლოგიური პრობლემების აღმოჩენა და შეძლებისდაგვარად
მართვა.
მუხლი 3.ნორჩ ბუნებისმოყვარულთა კლუბ ,,ციცინათელას”
ფუნქციები:
1. ხელი შეუწყოს მოსწავლეებში კრიტიკული აზროვნების განვითარებას, მოამზადოს ისინი პრობლემების გადაჭრისათვის
2.სხვადასხვა აქტივობის დაგეგმვა
3. მოსწავლეებს საშუალება მიცეთ აღმოაჩინონ და განავითარონ თავიანთი შესაძლებლობები.
მუხლი 4. კლუბ ,, ციცინათელას“ წევრობა
1.ბუნებისმოყვარულთა კლუბის წევრი შეიძლება გახდეს მოსწავლე,(მათ შორის სხვა საჯარო თუ კერძო სკოლის) რომელიც გამოთქვამს გაწევრიანების სურვილს.
2. წევრობა არის ნებაყოფლობითი და კლუბის წევრი იმავდროულად
შეიძლება იყოს სხვა კლუბის წევრიც.
კლუბ ,,ციცინათელას” წევრს უფლება აქვს:
ა) მონაწილეობდეს კლუბის მიერ ორგანიზებულ ღონისძიებებში
ბ) ისარგებლოს კლუბის ყველა რესურსით.
კლუბის სამუშაო პერიოდი
ა) კლუბის სამუშაო პერიოდი ემთხვევა სასწავლო სემესტრებს
ბ) კლუბი იკრიბება კვირაში ერთხელ სამშაბათს
გ) კლუბი მუშაობას იწყებს საგაკვეთილო პროცესის დასრულების შემდეგ.
კლუბის კურატორი: ალმასია მედეა
კლუბმა დაიწყო მუშაობა. პირველ შეხვედრაზე მსურველებმა შეავსეს განაცხადის ფორმა.
მოსწავლეებს გავაცანი კლუბის შექმნის მიზანი და სამუშაო გეგმა.
კლუბის მუშაობის გეგმა,პროგრამა და სამუშაო გრაფიკი
კლუბის გეგმა
კლუბ ,,ციცინათელას“ სამუშაო გეგმა
მასწავლებელი: მედეა ალმასია
მასწავლებელი: მედეა ალმასია
კომპონენტები
|
ინსტრუქცია
|
|
1
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
კლუბი ,,ციცინათელა“
|
2
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი
|
3
|
კლასი
|
პირველი
|
4
|
სასწავლო
საათის ხანგრძლივობა
|
პირველი-მეორე
სემესტრი
|
5
|
სასწავლო
საგნის სტატუსი
|
არჩევითი
|
6
|
მასწავლებელი
|
ალმასია მედეა
|
7
|
სასწავლო კურსის
ზოგადი აღწერა
|
·
საბუნებისმეტყველო საგნების პოპულარიზაცია და მათდამი ინტერესის გაზრდა
·
ცხოვრების ჯანსაღი წესის დამკვიდრება;.
|
8
|
სასწავლო
კურსის მიზნები
|
ცხოვრების ჯანსაღი წესის დამკვიდრება და შესაბამისი უნარ-ჩვევების განვითარებას.
გარემოს დაცვითი აქტივობების განხორციელება,
ეკოლოგიური პრობლემების აღმოჩენა და შეძლებისდაგვარად მართვა.
|
9
|
სასწავლო
კურსის ამოცანები
|
Ø გაზარდოს მოსწავლეთა აკადემიური მოსწრება ბუნებისმეტყველებაში.
Ø ნაკლებად აქტიურ მოსწავლეებს მისცეს საშუალება ახალი ცოდნის მიღებისა და თავისუფალი დროის შინაარსიანად განკარგვისათვის
Ø ხელი შეუწყოს მოსწავლეების თანატოლებთან და უფროსებთან დადებით, კონსტრუქციულ ურთიერთობასა და გუნდურ მუშაობას
Ø მოსწავლეებს განუვითარდეთ მაღალი თვითშეფასება
|
10
|
საგნის მნიშვნელობა
|
ეს მიმართულება ემსახურება მოსწავლეებში ბუნებისმეტყველების პოპულარიზაციას, მათ აკადემიურ წინსვლას,
|
1
|
სასწავლო დისციპლინის ფორმატი (სწავლების მეთოდი)
|
გაკვეთილი, ,პრეზენტაცია
|
13
|
სწავლების შედეგი
|
ხე ხელი შეუწყოს მოსწავლეებში კრიტიკული აზროვნების განვითარებას,
მოამზადოს ისინი პრობლემების გადაჭრისათვის
2.სხვადასხვა აქტივობის დაგეგმვა
3. მოსწავლეებს საშუალება მიცეთ აღმოაჩინონ და განავითა რონ თავიანთი შესაძლებლობები.
|
14
|
სასწავლო კურსის შეფასება
|
სიტყვიერი ,განმავითარებელი.
|
15
|
რესურსები
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი , პროექტორი, მარკერი, დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
პროგრამა
N
|
თვე და
რიცხვი
|
სამუშაო
პროგრამა ( თემის დასახელება )
|
მუშაობის ხან-გრძლივობა
|
რესურსები
|
პასუხისმგებელი პირი
|
1
|
1/X
|
მიზნის გაცნობა, კლუბის
სახელწოდების შერჩევა, დავალებების განაწილება.
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი , პროექტორი, მარკერი, დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
2
|
8/X
|
მე და ბუნება
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი , პროექტორი, მარკერი, დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
3
|
15/X
|
გზა
სახლიდან სკოლამდე
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი , პროექტორი, მარკერი, დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
4
|
22/X
|
საგზაო მოზრაობის წესები
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი , პროექტორი, მარკერი, დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
5
|
29/X
|
ბუნებრივი
და ხელოვნური
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი , პროექტორი, მარკერი, დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
6
|
5/XI
|
საცხოვრებელი გარემო
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი , პროექტორი, მარკერი, დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
7
|
12/XI
|
შემოდგომა
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ორი, მარკერი, დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
8
|
19/XI
|
ჩვენ
გვიყვარს ხილი
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი , პროექტორი, მარკერი, დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
9
|
26/XI
|
ხილია თუ
ბოსტნეული?
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი , პროექტორი, მარკერი, დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
10
|
3/XII
|
საკვები პროდუქტები
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
11
|
10/XII
|
რას ვიცვამთ?
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი , პროექტორი, მარკერი, დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
12
|
17/XII
|
სახიფათო ნივთები
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი , პროექტორი, მარკერი, დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
13
|
24/XII
|
ზამთარი
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი , პროექტორი, მარკერი, დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
14
|
21/I
|
ყნოსვა და გემო
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
15
|
28/I
|
ჯანსაღი ცხოვრების
წესი
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
16
|
4/II
|
დღე და
ღამე
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი , პროექტორი, მარკერი, დაფა,
|
მ.ალმასია
|
17
|
11/II
|
შეგრზნების ორგანოები
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები,
|
მ.ალმასია
|
18
|
18/II
|
სახიფათო ნივთები
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი , პროექტორი, მარკერი,
დაფა,
|
მ.ალმასია
|
19
|
25/II
|
წყლის ბინადრები
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი , პროექტორი, მარკერი,
დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
20
|
17/III
|
გაზაფხულის მობრძანება
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი , პროექტორი, მარკერი,
დაფა,
|
მ.ალმასია
|
21
|
24/III
|
მცენარეთა სამყარო
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი , პროექტორი, მარკერი,
დაფა,
|
მ.ალმასია
|
22
|
31/III
|
ჩვენი ტყე
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი , პროექტორი, მარკერი, დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
23
|
7/IV
|
ტყის ბინადრები
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი , პროექტორი, მარკერი,
დაფა,
|
მ.ალმასია
|
24
|
14/IV
|
შინაური ფრინველები
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები,
თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
25
|
21/IV
|
მოგზაურობა კოსმოსში
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი , პროექტორი, მარკერი, დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
26
|
28/IV
|
ექსკურსია კლასის ტყეში და ბუნებაში
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები,
თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
27
|
5/V
|
ბუნებაში ქცევის
წესები.
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი , პროექტორი, მარკერი, დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
განსახორციელებელი აქტივობების თანმიმდევრობა და შეხვედრების განრიგი
N
|
გაკვეთილის თემა
|
სტანდარტი ( ესგ_ით გათვალისწინებული ქართულ ენასა და ლიტერატურაში)
|
რიცხვი
|
საათის რაოდენობა
|
რესურსი
|
1
|
მე და ბუნება
|
1.1
|
8/X
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , ფერადი ფურცლები,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
2
|
გზა
სახლიდან სკოლამდე
|
1.1, 1.5
|
15/X
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , ფერადი ფურცლები,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
3
|
საგზაო მოზრაობის წესები
|
1.1, 1.5
|
22/X
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , ფერადი ფურცლები,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
4
|
ბუნებრივი
და ხელოვნური
|
1.1, 1.4
|
29/X
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , ფერადი ფურცლები,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
5
|
საცხოვრებელი
გარემო
|
1.1, 1.3
|
5/XI
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , ფერადი ფურცლები,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
6
|
შემოდგომა
|
1.1, 1.2,
1.3, 1.5, 1.6
|
12/XI
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , ფერადი ფურცლები,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
7
|
ჩვენ
გვიყვარს ხილი
|
1.1, 1.2,
1.3,
|
19/XI
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , ფერადი ფურცლები,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
8
|
ხილია თუ
ბოსტნეული?
|
1.1, 1.2,
1.6
|
26/XI
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , ფერადი ფურცლები,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
9
|
საკვები პროდუქტები
|
1.1, 1.2,
1.6
|
3/XII
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , ფერადი ფურცლები,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
10
|
რას ვიცვამთ?
|
1.1,
1.6
|
10/XII
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , ფერადი ფურცლები,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
11
|
სახიფათო ნივთები
|
1.1,
1.2, 1.5
|
17/XII
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , ფერადი ფურცლები,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
12
|
ზამთარი
|
1.1,
1.2, 1.6
|
24/XII
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , ფერადი ფურცლები,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
13
|
ყნოსვა და გემო
|
1.1,
1.2
|
21/I
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , ფერადი ფურცლები,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
14
|
ჯანსაღი ცხოვრების
წესი
|
1.1,
1.2
|
28/I
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , ფერადი ფურცლები,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
15
|
დღე და
ღამე
|
1.1,
1.5, 1.6
|
4/II
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , ფერადი ფურცლები,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
16
|
შეგრძნების ორგანოები
|
1.1, 1.2
|
11/II
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , ფერადი ფურცლები,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
17
|
სახიფათო ნივთები
|
1.1, 1.2,
1.5
|
18/II
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , ფერადი ფურცლები,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
18
|
წყლის ბინადრები
|
1.1, 1.3
|
25/II
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , ფერადი ფურცლები,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
19
|
გაზაფხულის მობრძანება
|
1.1, 1.6
|
17/III
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , ფერადი ფურცლები,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
20
|
მცენარეთა სამყარო
|
1.1, 1.2,
1.3
|
24/III
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , ფერადი ფურცლები,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
21
|
ჩვენი ტყე
|
1.1, 1.3,
1.4
|
31/III
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , ფერადი ფურცლები,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
22
|
ტყის ბინადრები
|
1.1, 1.2
|
7/IV
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , ფერადი ფურცლები,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
23
|
შინაური ფრინველები
|
1.1, 1.3
|
14/IV
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , ფერადი ფურცლები,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
24
|
მოგზაურობა კოსმოსში
|
1.1, 1.4,
1.5
|
21/IV
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , ფერადი ფურცლები,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
25
|
ექსკურსია კლასის ტყეში და ბუნებაში
|
1.1
|
28/IV
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , ფერადი ფურცლები,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
26
|
ბუნებაში ქცევის
წესები.
|
1.1, 1.2
|
5/V
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , ფერადი ფურცლები,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
კლუბის მუშობის ამსახველი ფოტომასალა
რეფლექსია
2019-2020 სასწავლო წლის დასაწყისში დავაარსეთ კლუბი ,,ციცინათელა“ .საკლუბო მუშაობა წარვმართე წინასწარ შედგენილი
გეგმის მიხედით. კლუბში გაერთიანებული იყვნენ პირველი კლასის მოსწავლეები .საკლუბო მეცადინეობას ვატარებდით კვირაში ერთხელ სხვადასხვა აქტუალურ საკითხებზე.
აქტივობები შევუსაბამე
ეროვნულ სასწავლო გეგმას და ვიზრუნე მიზნის მისაღწევად სწორად დამეგეგმა და თანმიმდევრულად განმეხორციელებინა საჭირო აქტივობები, რაც მოსწავლეებს დაეხმარებოდა
საკუთარი შესაძლებლობების სწორ შეფასებაში,
განაპირობებდა მოტივაციის ზრდასა და გააღვივებდა სწავლის სურვილს.
მოსწავლეებს
ვეხმარებოდი იდეების რეალიზებაში.კლუბის წევრებთან ერთად ვგეგმავდი აქტივობებს. კეთილგანწყობილი
უსაფრთხო გარემო დაფუძნებული იყო თანასწორუფლებიანობის პრინციპებზე. რომელიც ქმნიდა
ნიადაგს ურთიერთთანამშრომლობისათვის, ინფორმაცია კლუბის შესახებ
ყველა დაინტერესებული პირისთვის დროულად იყო ხელმისაწვდომი.
მათ გაუღვივდათ ინტერესი და პატივისცემა ბუნებისადმი.,,განუვითარდათ კრეატიული, სოციალური, ძიების,
დახარისხების უნარები. გაიზარდა მოსწავლეთა ზეპირმეტყველების და ცოდნის დონე, მივაღწიე მიზანს , რაც დავისახე გეგმის შედგენის დროს.
No comments:
Post a Comment