საკლუბო
მუშაობა
გ ა ნ ც ხ ა დ ე ბ ა
სსიპ ცაიშის საჯარო
სკოლა
2019 - 2020 სასწავლო წელს ფუნქციონერებას იწყებს ნორჩ მათემატიკოსთა კლუბი ,,სხივი“
პირველი კლასელი მოსწავლეებისათვის. კლუბი
იმუშავებს კვირაში ერთხელ და დაეთმობა ერთი საგაკვეთილო საათი. მოსწავლეები ხალისით ჩაერთვებიან საკლუბო მუშაობაში . კლუბში
შედგენილია სპეციალური პროგრამა ბავშვების
ასაკობრივი თავისებურებების გათვალისწინებით. მსურველებმა
შეავსეთ შესაბამისი განაცხადის ფორმა.
კლუბის კურატორი მასწავლებელი: მედეა ალმასია
სსიპ ცაისის საჯარო სკოლის
პირველ კლასში არსებულ ნორჩ მათემატიკოსთა კლუბ ,,სხივში“
გაწევრიანების მსურველთა განაცხადის ფორმა
სახელი, გვარი .........................................................................................................................
სკოლა/კლასი ........................................................................................................................
ჩემი ინტერესები ....................................................................................................................
რატომ არის ჩემთვის მნიშვნელოვანი სასკოლო ნორჩ მკითხველთა კლუბში მუშაობა, რას მოველი ამსაქმიანობისაგან ? ...............................................................................................................................................
სურვილი მაქვს გავხდე კლუბის წევრი . გთხოვთ, ჩამრიცხოთ ნორჩ მკითხველთა კლუბ
,,ჯადოსნურ ანბანიში“.
თარიღი :
.................................................................................................................................
ნორჩ მათემატიკოსთა კლუბი ,,სხივი“
სლოგანი -- ,,მათემატიკა - ყველგან და ყოველთვის!”
ლოგო
ნორჩ მათემატიკოსთა კლუბ ,,სხივის“ წესდება
უხლი 1.
მათემატიკის მოყვარულთა კლუბი ,,
სხივი“ შეიქმნა სსიპ ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის სოფელ ცაიშის საჯარო სკოლის პირველი
კლასის მოსწავლეთა ბაზაზე. იგი თავის საქმიანობას წარმართავს ეროვნული სასწავლო გეგმის მიზნების შესაბამისად .
მუხლი 2. კლუბ ,,სხივის”მიზნები და მოსალოდნელი ამოცანები:
Ø ხელი შეუწყოს მოსწავლეებში მათემატიკის პოპულარიზაციას, მათ აკადემიურ წინსვლას, მათემატიკური, ლოგიკური და სააზროვნო უნარ-ჩვევების განვითარებას
Ø გაზარდოს მოსწავლეთა აკადემიური მოსწრება მათემატიკაში
Ø ნაკლებად აქტიურ მოსწავლეებს მისცეს საშუალება ახალი ცოდნის მიღებისა და თავისუფალი დროის შინაარსიანად განკარგვისათვის
Ø ხელი შეუწყოს მოსწავლეების თანატოლებთან და უფროსებთან დადებით, კონსტრუქციულ ურთიერთობასა და გუნდურ მუშაობას
Ø მოსწავლეებს განუვითარდეთ მაღალი თვითშეფასება
Ø გახდნენ უფრო მოტივირებულნი, ორგანიზებულნი, მიზანდასახულნი და აქტიურად ჩაერთონ სასკოლო ცხოვრებაში.
მუხლი 3.ნორჩ
მათემატიკოსთა კლუბ ,,სხივის”
ფუნქციები:
1. ხელი შეუწყოს მოსწავლეებში კრიტიკული აზროვნების განვითარებას, მოამზადოს ისინი პრობლემების გადაჭრისათვის
2.სხვადასხვა აქტივობის დაგეგმვა
3. მოსწავლეებს საშუალება მიცეთ აღმოაჩინონ და განავითარონ თავიანთი შესაძლებლობები.
მუხლი 4. ნორჩ მათემატიკოსთა კლუბ ,, სხივის“ წევრობა
1.მკითხველთა კლუბის წევრი შეიძლება გახდეს მოსწავლე,(მათ შორის სხვა საჯარო თუ კერძო სკოლის) რომელიც გამოთქვამს გაწევრიანების სურვილს.
2. წევრობა არის ნებაყოფლობითი და კლუბის წევრი იმავდროულად
შეიძლება იყოს სხვა კლუბის წევრიც.
კლუბ ,,სხივის” წევრს უფლება აქვს:
ა) მონაწილეობდეს კლუბის მიერ ორგანიზებულ ღონისძიებებში
ბ) ისარგებლოს კლუბის ყველა რესურსით.
კლუბის სამუშაო პერიოდი
ა) კლუბის სამუშაო პერიოდი ემთხვევა სასწავლო სემესტრებს
ბ) კლუბი იკრიბება კვირაში ერთხელ ოთხშაბათს
გ) კლუბი მუშაობას იწყებს საგაკვეთილო პროცესის დასრულების შემდეგ.
კლუბის კურატორი: ალმასია მედეა
კლუბმა დაიწყო მუშაობა. პირველ შეხვედრაზე მსურველებმა შეავსეს განაცხადის ფორმა.
მოსწავლეებს გავაცანი კლუბის შექმნის მიზანი და სამუშაო გეგმა.
კლუბის მუშაობის გეგმა,პროგრამა და სამუშაო გრაფიკი
კლუბის გეგმა
ნორჩ მათემატიკოსთა კლუბ ,,სხივის“ სამუშაო გეგმა
მასწავლებელი: მედეა ალმასია
მასწავლებელი: მედეა ალმასია
კომპონენტები
|
ინსტრუქცია
|
|
1
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
ნორჩ მათემატიკოსთა
კლუბი ,,სხივი“
|
2
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი
|
3
|
კლასი
|
პირველი
|
4
|
სასწავლო
საათის ხანგრძლივობა
|
პირველი-მეორე
სემესტრი
|
5
|
სასწავლო
საგნის სტატუსი
|
არჩევითი
|
6
|
მასწავლებელი
|
ალმასია მედეა
|
7
|
სასწავლო კურსის
ზოგადი აღწერა
|
რიცხვების წერა და კითხვა, ზეპირი ანგარიში.
|
8
|
სასწავლო
კურსის მიზნები
|
ხელი შეუწყოს მოსწავლეებში მათემატიკის პოპულარიზაციას, მათ აკადემიურ წინსვლას, მათემატიკური, ლოგიკური და სააზროვნო უნარ-ჩვევების განვითარებას.
|
9
|
სასწავლო
კურსის ამოცანები
|
Ø გაზარდოს მოსწავლეთა აკადემიური მოსწრება მათემატიკაში
Ø ნაკლებად აქტიურ მოსწავლეებს მისცეს საშუალება ახალი ცოდნის მიღებისა და თავისუფალი დროის შინაარსიანად განკარგვისათვის
Ø ხელი შეუწყოს მოსწავლეების თანატოლებთან და უფროსებთან დადებით, კონსტრუქციულ ურთიერთობასა და გუნდურ მუშაობას
Ø მოსწავლეებს განუვითარდეთ მაღალი თვითშეფასება
|
10
|
საგნის მნიშვნელობა
|
ეს მიმართულება ემსახურება მოსწავლეებში მათემატიკის პოპულარიზაციას, მათ აკადემიურ წინსვლას,
|
1
|
სასწავლო დისციპლინის ფორმატი (სწავლების მეთოდი)
|
გაკვეთილი, ,პრეზენტაცია
|
13
|
სწავლების შედეგი
|
მოსწავლე შეძლებს ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები,
რიცხვითი სახელები და რაოდენობები. ერთნანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის
დამოკიდებულებები და
შეკრება - გამოკლების
მოქმედებები.
|
14
|
სასწავლო კურსის შეფასება
|
სიტყვიერი ,განმავითარებელი.
|
15
|
რესურსები
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი , პროექტორი, მარკერი, დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
პროგრამა
N
|
თვე და
რიცხვი
|
სამუშაო
პროგრამა ( თემის დასახელება )
|
მუშაობის ხან-გრძლივობა
|
რესურსები
|
პასუხისმგებელი პირი
|
1
|
3/X
|
მიზნის გაცნობა, კლუბის
სახელწოდების შერჩევა, დავალებების განაწილება.
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი , დაფა,
|
მ.ალმასია
|
2
|
10/X
|
სტრიქონი
და სვეტი
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, , დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
3
|
17/X
|
რიცხვი 2-ის ამოცნობა და გროვის შემოხაზვა
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი , დაფა,
|
მ.ალმასია
|
4
|
24/X
|
ხუთეულები
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი
|
მ.ალმასია
|
5
|
31/X
|
ფულის
ერთეულის ამოცნობა
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები
|
მ.ალმასია
|
6
|
7/XI
|
რამდენიმე არე
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი ,
|
მ.ალმასია
|
7
|
14/XI
|
საგნების
შეკრება
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
8
|
21/XI
|
რამდენით
მეტია? რამდენით ნაკლებია?
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
9
|
28/XI
|
5 -
მდე შევსება
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
10
|
5/XII
|
რიცხვის
და რაოდენობის კავშირი
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი , დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
11
|
12/XII
|
შეკრების ცხრილის შევსება
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი , პროექტორი, მარკერი, დაფა,
|
მ.ალმასია
|
12
|
19/XII
|
რიცხვების კიბე
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი , პროექტორი, მარკერი, დაფა,
|
მ.ალმასია
|
13
|
26/XII
|
არეების საზღვარი
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , კომპიუტერი , დაფა,
|
მ.ალმასია
|
14
|
16/I
|
ამოცანის ამოხსნა
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი , პროექტორი, მარკერი, დაფა,
|
მ.ალმასია
|
15
|
23/I
|
გამოსახულება
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
16
|
30/I
|
გზაჯვარედინრბი
წირზე
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
17
|
6/II
|
გამოსახულების
და რიცხვის შედარება
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
18
|
13/II
|
შესაკრებები
და ჯამი
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
19
|
20/II
|
რიცხვების
დალაგება კლებადობით
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
20
|
27/II
|
საკლები,
მაკლები, სხვაობა
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
21
|
5/III
|
ათეული
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, , პროექტორი, მარკერი, დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
22
|
19/III
|
გახსნილი
წირი და მონაკვეთი
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, მარკერი, დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
23
|
26/III
|
თვლა
და შეკრება - გამოკლების მოქმედე-ბების
ერთმანეთთან დაკავშირება.
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
24
|
2/IV
|
საგანთა დაწყვილებით
რაოდენობების შედარება გროვებში
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
25
|
16/IV
|
ჯამების
შედარება
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
26
|
23/IV
|
სხვაობების
შედარება
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
27
|
30/IV
|
სამკუთხედი
და ოთხკუთხედი
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , ფერადი ფურცლები, მარკერი, დაფა,
|
მ.ალმასია
|
28
|
7/V
|
გამოსახულებების
შედარება დაწყვილებით
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
29
|
14/V
|
რიცხვის
დაშლა ორ შესაკრებად
|
35წთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი ფანქრები , დაფა, თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
მ.ალმასია
|
განსახორციელებელი აქტივობების თანმიმდევრობა და შეხვედრების განრიგი
N
|
გაკვეთილის თემა
|
სტანდარტი ( ესგ_ით გათვალისწინებული ქართულ ენასა და ლიტერატურაში)
|
რიცხვი
|
საათის რაოდენობა
|
რესურსი
|
1
|
სტრიქონი
და სვეტი
|
1.1,
1.7, 1.3
|
10/X
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , დაფა,
|
2
|
რიცხვი 2-ის ამოცნობა და გროვის შემოხაზვა
|
1.1, 1.2,
1.3
|
17/X
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , დაფა,
თაბახის ფურცლე
ბი
|
3
|
ხუთეულები
|
1.1, 1.4 1.3
|
24/X
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , დაფა,
|
4
|
ფულის
ერთეულის ამოცნობა
|
1.1, 1.2,
1.5
|
31/X
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა
|
5
|
რამდენიმე არე
|
1.1,
1.7, 1.3, 1.4
|
7/XI
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , დაფა,
|
6
|
საგნების
შეკრება
|
1.1, 1.7, 1.3,
1.4
|
14/XI
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , დაფა
|
7
|
რამდენით
მეტია? რამდენით ნაკლებია?
|
1.4.2, 1.3.4
|
21/XI
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , დაფა, თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
8
|
5 -
მდე შევსება
|
1.3.4
|
28/XI
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , დაფა,
თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურცლები.
|
9
|
რიცხვის
და რაოდენობის კავშირი
|
1.4.2, 1.3.4
|
5/XII
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , დაფა, თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
10
|
შეკრების ცხრილის შევსება
|
1.1, 1.7, 1.3,
1.4
|
12/XII
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , დაფა,
|
11
|
რიცხვების კიბე
|
1.4.2, 1.3.4
|
19/XII
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , დაფა,
|
12
|
არეების საზღვარი
|
1.4.7
|
26/XII
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , დაფა,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
13
|
ამოცანის ამოხსნა
|
1.4.2, 1.3.4
|
16/I
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , დაფა,
|
14
|
გამოსახულება
|
1.1.4
|
23/I
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , დაფა,
|
15
|
გზაჯვარედინები
წირზე
|
1.7.4
|
30/I
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , დაფა,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
16
|
გამოსახულების
და რიცხვის შედარება
|
1.1.4, 1.4.2
|
6/II
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , დაფა,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
17
|
შესაკრებები
და ჯამი
|
1.1.4, 1.4.2
|
13/II
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , დაფა,
|
18
|
რიცხვების
დალაგება კლებადობით
|
1.4.3
|
20/II
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , დაფა,
|
19
|
საკლები,
მაკლები, სხვაობა
|
1.3.3
|
27/II
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , დაფა,
ბუკი
|
20
|
ათეული
|
1.1.4
|
5/III
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , დაფა,
თაბახის ფურცლები,წებოვანი ფურც
ლები.
|
21
|
გახსნილი
წირი და მონაკვეთი
|
1.6.2,
1.7.2
|
19/III
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ცარცი, დაფა
|
22
|
თვლა
და შეკრება გამოკლების მოქმე-დებების
ერთმანეთ-თან დაკავშირება.
|
1.1, 1.7, 1.3,
1.4
|
26/III
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , დაფა, თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
23
|
საგანთა დაწყვილებით
რაოდენობების შედარება გროვებში
|
1.1, 1.7, 1.3,
1.4
|
2/IV
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ცარცი, დაფა
|
24
|
ჯამების
შედარება
|
1.4.2, 1.3.4
|
16/IV
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , დაფა,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
25
|
სხვაობების
შედარება
|
1.2.5
|
23/IV
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ცარცი, დაფა
|
26
|
სამკუთხედი
და ოთხკუთხედი
|
1.6,
1.6.2, 1.6.3
|
30/IV
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ფანქრები , დაფა,
თაბახის ფურცლ
ები,წებოვანი ფურცლები.
|
27
|
გამოსახულებების
შედარება დაწყვილებით
|
1.4.3
|
7/V
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ცარცი, დაფა
|
28
|
რიცხვის
დაშლა ორ შესაკრებად
|
1.6,
1.6.2, 1.6.3
|
14/V
|
1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფერადი
ცარცი, დაფა
|
კლუბის მუშობის ამსახველი ფოტომასალა
რეფლექსია
მოგახსენებთ, რომ 2019 წლის ოქტომბერში, სსიპ სოფელ ცაიშის საჯარო სკოლაში
შეიქმნა მათემატიკის მოყვარულთა კლუბი ,,სხივი”,რომელმაც დაიწყო პირველი
კლასის მოსწავლეთა გაწევრიანება. კლუბი თავის საქმიანობას წარმართავს ეროვნული სასწავლო გეგმის მიზნების შესაბამისად.
შეიქმნა მათემატიკის მოყვარულთა კლუბი ,,სხივი”,რომელმაც დაიწყო პირველი
კლასის მოსწავლეთა გაწევრიანება. კლუბი თავის საქმიანობას წარმართავს ეროვნული სასწავლო გეგმის მიზნების შესაბამისად.
კლუბ “სხივში” გაწევრიანება იყო ნებაყოფლობითი დაყველასთვის ხელმისაწვდომი. ინფორმაცია გამოქვეყნდა კურატორი მასწავლებლის პირად ბლოგზე. მოსწავლეთა მიღება დავიწყეთ შესაბამისი განაცხადის წარდგენისა და ანკეტის შევსებით, ამავე დროს გავესაუბრე მოსწავლეებს, ავუხსენი თუ რა სახის აქტივობებით იქნებოდა დატვირთული საკლასო მუშაობა
მე, როგორც კლუბის კურატორმა მასწავლებელმა წლის დასაწყისშივე შევადგინე კლუბის სამუშაო გეგმა, განსახორციელებელი აქტივობების თანმიმდევრობა, მიზნები და მოსალოდნელი შედეგები. კლუბის ხელმძღვანელთან და წევრებთან ერთად შევარჩიეთ კლუბის სახელწოდება, სლოგანი და ემბლემა. შევიმუშავეთ ზოგადი დებულება, კლუბის მიზნები და მოსალოდნელი შედეგები. როგორც კურატორი წინასწარ ვამზადებდი სავარჯიშოებს
საკლუბო მეცადინეობისთვის და ვეხმარებოდი მოსწავლეებს სავარჯიშოების უფრო ღრმად და საფუძვლიანად გააზრებაში.
კლუბის მუშაობის სწავლების მეთოდიკა იყო მრავალფეროვანი. მუშაობა მიმდინარეობდა ინდივიდუალურად და ჯგუფურად. ვაწყობდით პრეზენტაციებს და დისკუსიებს. პრობლემურ ამოცანებზე მუშაობისას ვიხილავდით ამოცანების გადაჭრის ალტერნატიულ გზებს.
იმისათვის, რომ ჩემი სასწავლო პროცესი სახალისო გამხდარიყო ეტაპობრივად ვგეგმავდი არასაგაკვეთილო აქტივოვბებებს. თუმცა სასურველი იქნებოდა მეტი გასვლითი ღონისძიებების დაგეგმვა და ცოდნის ტრანსფერი პრაქტიკაში.
No comments:
Post a Comment